vrijdag 5 september 2008

disney LO's

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je gewoon niet weet waar je moet beginnen: ik heb zoveel foto's - van de vakantie, maar ook nog van de musical van groep 8, de verjaardagen van de jongens, een dagje boerengolf, en zelfs nog van disneyland - ik weet echt wat ik het eerste zal en wil gaan doen. Is dat ook een scrappersblock?


Voor de vakantie zat ik er nog helemaal in en heb ik deze LO's gemaakt. Deze twee foto's-uit Disneyland- had ik al een poosje liggen en ook al menigmaal in mijn papiervoorraad gezocht naar een bijpassend vel, maar op de een of andere manier kon ik er niets mee. Tot ik het papier kocht van WRMemory Keepers - niet eens speciaal voor deze foto's - het leek wel of het ervoor gemaakt was! In een zucht had ik deze twee LO's af.

Het papier is eigenlijk al genoeg, ik heb verschillende letters toegevoegd van American Crafts en Making Memories en wat met paperglaze gespeelt, een paar stempeltjes en that's it!

Hier heb ik diverse bloemen en bling toegevoegd, een doodshoofd-bewerkt met glimmermist- en een schattig vogeltje van October Afternoon. De letters zijn ook van American Crafts en hierop heb ik met de hotfix glimmertjes opgeplakt.

't is toch net een kleine schatkelder zo?


4 opmerkingen:

  1. Ooww jaaa.. ik herken je probleem hoor.. ik weet soms ook niet meer waar ik moet beginnen met scrappen.. daarom ben ik pasgeleden ook begonnen met het inplakken van de foto's op een 'gewone'manier..anders kom ik er nooit meer doorheen joh.. hihih leuke layoutjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel heel herkenbaar, ik heb nog wel honderden foto's liggen van toen de kids nog klein waren,vakanties,verjaardagen,bos-bezoekjes,dierentuin,schoolfoto's, feestdagen enz enz...whaaah geloof dat ik ook maar weer gewoon een deel foto's moet gaan inplakken!
    Mijn voorkeur gaat meestal ook nog uit naar de meest recenste foto's om daar wat mee te gaan maken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hetzelfde probleem Monique !! En om het probleem nog maar eens te vergroten heb ik vanmiddag een fotoshoot met de meiden gehouden ,weer 119 foto's erbij hhahahah......
    Je Disney-layouts zijn erg mooi, vind de papierkeuze heel origineel !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen