donderdag 12 maart 2009

advertentie challenge

Bij SBN organiseren we met het designteam elke twee weken een challenge, deze week is de uitdaging om je door een advertentie te laten inspireren. Het is heel leuk om te zien hoe mensen een advertentie interpreteren en wat ze eruit halen voor een LO. Neem eens een kijkje in het album en op het forum.

Ik heb een advertentie uitgekozen uit een CK en heb de schets bijna letterlijk overgenomen, ook de diverse swirls en bloemen op de achtergrond heb ik overgenomen, uiteraard ook uitgesneden met de slice!



en hier mijn LO, foto's zijn niet zo heel erg goed gelukt (het was er toch wel iets te donker en wij stonden natuurlijk niet stil!), maar het geeft voor mij een leuke herinnering aan deze gezellige en lekkere :) middag!


PP + sticker Creative Cafe; QK studio skinnie mini; Slice; chalk-writer.
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Schitterend geworden Monique !! Ik ga deze ook een keer gebruiken, vind dat heel mooi zo met 3 foto's onder elkaar !
    Tot morgen !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen