woensdag 1 april 2009

Welcome spring

Ik had geen betere week kunnen kiezen voor de challenge bij SBN, het thema deze keer is LENTE! Nou dat zit wel goed deze week, heerlijk! Deze LO heb ik gemaakt ter inspiratie van het thema, de foto heb ik vorig jaar genomen in de Keukenhof, en het laat zo heel goed dat lentegevoel zien, de fleurige blauwe druifjes op de voorgrond en op de achtergrond de bomen die heel voorzichtig weer groen worden. Ik kan daar zo van genieten!


CS Bazzill (mbv van een KIsheer in deze vorm geknipt); PP Basic Grey Marakech; letters thickers American Crafts; rubons MM; zwarte swirls American Crafts; diverse bloemen; zwarte brads; lint.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Zoals ik al zei op het forum: het is een prachtige LO! Ben vooral weg van je foto en je bloemenhoek!!
    Groetjes,

    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow deze vind ik prachtig zeg!

    Hey Monique! Tijd geleden hier gekeken! Heb het momenteel erg druk met van alles eigenlijk!

    Heb een verrassing voor je op mijn blog achtergelaten, dus kom even kijken!

    gr. Sonja(sbn)

    BeantwoordenVerwijderen