donderdag 13 augustus 2009

de 12e challenge

De 12e challenge loopt dit weekend alweer af bij ScrapbookNederland. Deze keer moesten we een dier (geen hond/kat) scrappen op een ondergrond van golfkarton. Voor mij een echte uitdaging want ik had niet zoveel foto's van dieren (had want na een bezoek aan de dierentuin heb ik het aantal bijgewerkt!). Deze foto maakte ik in Drente langs de waterkant, ik vind het altijd erg moeilijk om deze fragile beestjes op de foto te krijgen maar deze is redelijk gelukt. De foto heb ik bewerkt in photoshop en heb er een frame opgezet.
Verder heb ik het golfkarton bewerkt met sprayinkt en een mask, en eigenlijk alleen maar een oud vel papier gebruikt, wat bloemen, knoopjes, tule en borduurgaren, verder niets bijzonders!


PP Making Memories; Journaling sprout Jillibean Soup; bloemen Prima; mask Heidi Swapp (dots); Adirondack spray inkt Ranger (lettuce); knoopjes; borduurgaren; blauw tule.

Vorige maand had ik van Yvonne van SBN een koffertje van Maya Road meegekregen met de opdracht er "wat mee te doen", ik heb 'm beplakt met wat restjes papier en verder heel veel bloemen en bling. De meeste bloemen heb ik met glimmermist bewerkt, die hebben nu zo'n mooie glans, jammer dat dit op de foto niet overkomt. Je hebt zo'n koffertje best snel gepimpt, leuk om van wat restjes papier af te komen en eigenlijk best een leuk cadeautje voor iemand. Ik denk dat ik nog wel meer van dit soort koffertjes ga maken.




Koffertje Maya Road; PP Making Memories; bloemen Prima; bling Prima; glimmermist; lint.

Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Hey Monique, je Lo voor sbn 12e challenge is erg mooi geworden! Ben er zelf niet aan toe gekomen, misschien zaterdag ochtend nog.
    En het koffertje is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Monique, gave uitwerking van challenge 12. Ik ben net terug en sla deze challenge over maar ga gauw weer mee doen. Wat heb je leuke spulletjes meegekregen van Yvonne en je uitwerking is erg leuk geworden. Groetjes, Rozella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het koffertje is alleen al een cadeautje en je LO is prachtig geworden! Leuk en mooi he, die waterdiertjes!

    Ik ga proberen mee te doen aan je challenge, heb al een vaag idee.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen