zaterdag 25 september 2010

en weer twee

Heerlijk gescrapt afgelopen week, eerst vorige week de scrapmarathon bij SBN en afgelopen vrijdag een super gezellige dag gescrapt met Marja en Veronique! Dames, wat mij betreft voor herhaling vatbaar! :)

Deze twee layouts heb ik gemaakt op de scrapmarathon, thuis nog wat laatste details en voila:

de jongens die zich lekker uitleven op het strand:


CS Bazzill; PP + embellishments October Afternoon; stempel Autumn Leaves; knoop van Berdien!


Vorig jaar bezochten we een aantal historische druivenkwekerijen hier in de buurt, zo leuk om te zien hoe deze oude traditie nog steeds wordt voortgezet en gelukkig maar want deze druiven zijn zooo lekker!


CS Bazzill; PP + stickers Basic Grey Basics; chipboard vogels Maya Road; labels; eyelets.
Posted by Picasa

14 opmerkingen:

  1. leuke LO's
    ik vind vooral de 2e erg leuk kwa kleuren.

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee super layouts Monique !!!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh WOW, dat ziet er goed uit, zo gaat de productie wel omhoog zeg!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allebei erg leuk!
    Ik vind het papier van de eerste erg mooi!

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de eerste lay-out het mooist, die springt er voor mij echt uit. Het molentje vind ik super

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuk! gaaf gedaan die journaling op de tweede met al die 'labelstickers'

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie
    layout met die druiven kast!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent goed bezig Monique! Vind ze allebei erg leuk.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke layouts weer!! Die onderste foto van de eerste lo vind ik echt geweldig! en die journaling labeltjes op de tweede vind ik ook zo leuk!!! (moet ik onthouden!!)

    Over m'n scootertochtje, ja die heb ik zelf georganiseerd. Als je het leuk vindt, moet je hier eens kjiken:
    http://www.scooterexperience.nl/
    niet vreselijk duur en de hele dag plezier!!! Echt perfect voor een vriendinnendag... of voor het gezin met kids achterop!
    Groetjes en nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke lootjes allebei! Heel leuk de molen op de bovenste, wat je weer terugziet in het papier. En op de andere vind ik de collage links erg apart en leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk!
    en zo'n molentje gevouwen ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke lootjes weer! Ik vind het papier van de eerste in combinatie met de foto's erg mooi. Ook de tweede layout is goed gelukt! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen