woensdag 20 juli 2011

CFY# 20

Deze woensdag mocht ik de nieuwe challenge op het blog Challenges for You maken. De opdracht voor mij was een "iets anders" challenge en ik heb gekozen voor HOME DECOR, maak of pimp iets ter decoratie in je huis.
Ik maakte een fotokubus, in eerste instantie voor mijn vader die toen in het ziekenhuis lag. Ik vond dit wel heel erg leuk en handzaam voor op zijn nachtkastje, zo had hij al zijn kleinkinderen in de buurt. Ondertussen is hij weer thuis en staat de fotokubus te pronken op het dressoir bij mijn ouders thuis!





 

Kijk eens op het blog rond, daar zie je nog veel meer prachtige uitwerkingen van deze challenge. Laat je inspireren en doe gezellig mee. Inzenden kan tot en met dinsdag 2 augustus en wie weet win je dan wel de cadeaubon van Scrapbook Nederland!

14 opmerkingen:

  1. Zoals je al weet vind ik je fotokubus heel gaaf, zo´n leuk en attent cadeau voor je vader! Mooi gemaakt, op die kleine oppervlakken en toch zoveel te zien!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat enig zeg! Erg leuk idee. Heel mooi aangekleed.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij blijft leuk de fotokubus, mooi gemaakt
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enorm leuke kubus!!! Helemaal top gemaakt!
    Liefs, Marit.
    ..:: xXx ::..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n leuk idee voor op een ziekenhuisnachtkastje... en je kan elke keer een andere kant voorop zetten! Super uitgevoerd, met dit vrolijke papier. Hij zal er vast met veel plezier naar kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een prachtige kubus Monique ! Weet zeker dat je vader hier vaak naar zal kijken.
    Vind die ene titel "lange slungels" wel erg leuk bedacht :-)
    En ik vond jouw challenge echt super om te maken !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem elke keer als ik er naar kijkt nog steeds zo leuk! Net allemaal mini layoutjes :) Erg leuke challenge ook om te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge! Je kubus is lekker vrolijk, dat zal je vader wel gewaardeerd hebben! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kubus is dit. Leuk kadootje zo. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke fotocubus heb je gemaakt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is leuk!!! Daar zullen je ouders heel erg blij mee zijn.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je fotokubus gewoon geweldig!! En wat een goed idee om hem voor je zieke vader te maken. Zo kan hij idd elke dag naar een andere kant kijken en heeft hij al zijn kleinkinderen bij zich!
    Wat worden de meiden al weer groot, en zo leuk: de zorg van hun grote neven voor hen ;-)
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat goed bedacht om dat te maken. Altijd een aandenken binnen handbereik.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave fotokubus
    heb je gemaakt heel
    mooi gedaan

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen