woensdag 22 augustus 2012

Cool

Cool, wel een toepasselijke titel na de hitte van de afgelopen dagen! Deze layout had ik al een poosje af, maar moest nog op de foto worden gezet.
Layout gemaakt met papier en embellishments van Pink Paisly London Market. Deze layout is behoorlijk gelift van een layout gezien op Pinterest, maar ik vond hem dan ook zo gaaf...

PP + embellishments Pink Paisly London Market; letters Prima; houten fototoestel Studio Calico - bewerkt met Stickles; kraft Bingo-steen Maya Road; Tape Tim Holtz; Ranger stickles.

en nog wat details:



8 opmerkingen:

  1. Hey Monique, wat een schitterende layout met een hele mooie foto ! Het was inderdaad vreselijk warm afgelopen weekend, ietsje te......
    Ik heb al weken niet gescrapt.... help waar is mijn mojo ??
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave lo Monique. Ik ben helemaal weg van die vlaggetjes...super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf Monique! Ik vind die lijn ook zo mooi maar hij ligt nog steeds in de kast! Mmmm, misschien morgen toch maar eens aan beginnen. Nou wat was t warm! Nu is t veel lekkerder'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg al die Engelse dingen zo om de foto heen. En de foto is echt 'cool'!!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een hele mooie lo zeg!!! Net zoals de rest van je lo's de laatste tijd, super om te zien!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke LO,Monique!Mooie lijn ook! Vooral die embellishments,die maken het echt af!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk met die postzegels en alle andere embellishments! En wat wordt tie groot he?

    BeantwoordenVerwijderen