zondag 3 februari 2013

Volendam

Dit moet je toch één keer in je leven gedaan hebben: in Volendam op de foto in klederdracht!!
Wij deden het! en wat hebben we weer gelachen tijdens het aankleden en foto's maken.

Met deze foto's een layout maken vond ik toch wel weer moeilijk, welk papier past hier toch het beste bij? Ik heb veel geprobeerd maar vond net zo veel er niet leuk bij, tot ik dit idee zag bij iemand. Met een sjabloon en inkt een achtergrond gemaakt, eerst het kraft papier bestempeld met Versamark en de dots-stempel. De glimmermist geeft dan ook nog een leuk effect op deze dots.
Verder wat restjes papier, washi tape, stansjes en een leuk molentje gevouwen, ik ben weer helemaal blij met het resultaat.



10 opmerkingen:

  1. Wow Monique wat mooi !!! Die kraft-kleur past super bij de foto, zeker in combinatie met zwart en rood. Heel mooi zoals je de achtergrond gemaakt hebt.
    En dit moet je inderdaad zeker doen als je in Volendam bent! Ik heb ook van deze prachtige foto's van ons viertjes !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat een leuke foto!! Zo een heb ik ook! Wat een drukte he, bij dat omkleden?! Je layout is super! Die gemistte achtergrond is onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lay-out Monique,dat Volendam heeft altijd wel iets vind ik.Leuk hoe je de foto op het papier verwerkt heb,leuke details,super!!!!!!!

    lieve groetjes JuAnita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super idee om dat te doen zeg om eens in Volendam in klederdracht te gaan. Ik vind dat je het rode van de foto's mooi hebt laten terug komen in je lay-out. 't is een prachtig resultaat! ~Liefs Else-Marie~

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat is-ie prachtig! Leuk dat je je eigen achtergrondpapier hebt gemaakt!
    En wat een geweldige foto!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige layout! Een hele mooie kleurencombi zo. En je hebt gelijk, zo'n foto moet je eens in je leven gemaakt hebben. Het staat ook nog op mijn 'to-do'lijstje.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is mooi geworden! En zo'n foto in Volendam.. hahaah die staat nog op onze wenslijst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen