zondag 25 januari 2015

Stampin' Up team dag

Lang getwijfeld of ik mee zou gaan - een week ziek zijn gaat niet in je koude kleren zitten- maar uiteindelijk vrijdagavond toch maar besloten om mee te gaan naar de jaarlijkse Pinkies bijeenkomst.
Ik heb geen moment spijt gehad, ik was helemaal kapot 's avonds maar ben blij dat ik dit heb meegemaakt. Zo'n 90 dames (en 1 heer), allemaal demonstrators van Stampin' Up en allemaal even enthousiast over onze gezamenlijke hobby.
 
Onder leiding van Michelle Last hebben we een hele gezellige dag gehad. Workshops gevolgd, een make en take gedaan, heel veel mensen ontmoet, gezellig gekletst en gelachen, prijzen gewonnen, een SUperleuke dag!
 
Traditie is het om te swappen, te ruilen in feite, je maakt een leuke creatie en die ruil je met anderen zodat je naar huis gaat met allemaal leuke projecten en weer boordevol inspiratie zit.
 
Ik had met deze fantastische stempel een leuk kaartje gemaakt:
 
en ik heb heel veel leuke projecten teruggekregen :
 

 Wat een geweldig inspirerende dag. (foto's geleend van facebook, van dames die wel eraan hebben gedacht om foto's te maken)
 

 
 

 

4 opmerkingen:

  1. Jeetje Monique wat een werk al die kaartjes, maar het ziet er schitterend uit !!!! En het klinkt als een super gezellige dag ! En wat zitten jij en Leoni braaf op te letten zeg :-):-)
    Ik hoop dat je weer helemaal beter bent. Ik heb zelf vorige week ook griep gehad en het duurt lang voor het echt helemaal weg is. Beterschap !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt, ondanks de rotdagen vooraf, als een zeer geslaagde dag! Leuk trouwens die kaartjes, wat een werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He bah ook al ziek er heerst wel een heel naar vies beestje. De enen na de ander goor je over de griep. Fijn dat het een gezellige dag was , het ziet er top uit.
    En wat veel verschillende dingen hebben de andere gemaakt leuk hoor.
    Nou ik hoop dat je je snel weer fit voel.
    Gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er ontzettend gezellig uit! Wat een heerlijke hobby hebben we he?!!
    Hoop dat je weer helemaal opgeknapt bent!!

    BeantwoordenVerwijderen