dinsdag 29 december 2015

nieuwe catalogus en Sale-a-Bration!

Vanaf 5 januari a.s. gaat de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus van Stampin' Up! in.
Er staan weer prachtige sets in, werkelijk voor elk wat wils.
 
Daarnaast start ook op 5 januari de Sale-a-Bration!
 
Voor hen die de Sale-a-Bration niet kennen, zal ik het kort uitleggen.
Tijdens de Sale-a-Bration periode (t/m 31 maart) kun je voor elke € 60,- die je besteed aan Stampin' Up! producten gratis producten uitzoeken uit de speciale Sale-a-Bration folder.
Deze folder staat boordevol exclusieve producten die alleen in deze periode kunnen worden uitgezocht en geloof me er staan super leuke producten in.
 
Daarnaast kun je ook nog extra producten uitzoeken als je een party geeft. Als er bij deze party in de Sale-a-Bration periode voor meer dan € 275,- bij elkaar besteld wordt dan mag de Hostess niet alleen voor 10% aan gratis producten uitkiezen (zoals bij elke party) maar zelfs nog eens voor € 27,- extra.
Nodig dus wat vriendinnen, collega's, buurvrouwen uit en maak een afspraak met mij.
Jij zorgt voor de koffie en thee met wat lekkers, ik neem de producten mee, laat het een en ander zien en we maken een leuk project. Ik vraag per persoon een kleine vergoeding (afhankelijk van het te maken project), wordt er een bestelling geplaatst dan is de avond voor die persoon gratis.
 
Lijkt het je ook leuk om te kunnen profiteren van alle leuke acties en voordelen van Stampin' Up!, overweeg dan eens om ook demonstratrice te worden.
Je hebt werkelijk niets te verliezen en profiteert van de korting die Stampin' Up! je biedt.
Lees maar eens hierboven op de pagina : demonstratrice worden".
 
Tijdens de Sale-a-Bration is instappen als demonstratrice extra voordelig, want in deze periode mag je een starterspakket uitzoeken met producten naar eigen keus ter waarde van € 220,- (€ 45,- extra) en je betaalt hiervoor € 129,-
 
Heb je nog vragen hierover, mail me gerust. Wil je graag de folders ontvangen, stuur me ook dan een berichtje.
 
Genoeg tekst, nog een kaartje met producten uit de nieuwe voorjaarscatalogus (want dat is ook een van de voordelen van demonstratrice zijn, je kunt al eerder spelen met de prachtige producten)
 
 
 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten