zaterdag 23 april 2016

Happy birthday to me......

Nog een ruime week en dan ben ik jarig!
en wie jarig is trakteert.....
 
 
Op 1 mei, want dan is mijn verjaardag, ga ik een superleuke stempelset weggeven!
 
 
Jullie kunnen kans maken hierop, maar....ik wil wel dat jullie daar iets voor doen!
 
Ik vind het leuk om een berichtje te krijgen op mijn blog.
Ik vind het nog leuker als je mijn facebook pagina "Stampin' Up met Monique" liked en het allerleukste vind ik het als je die pagina dan ook nog deelt. En ja, een kaartje vind ik ook superleuk! :)
 
Je naam gaat in een pot bij elke actie die je doet (dus schrijf je een berichtje, like je mijn pagina en deel je die en krijg ik ook nog een verjaardagskaartje van je, ding je 4 keer mee!)
Op mijn verjaardag zal ik een winnaar trekken die deze set krijgt!
 
 
Wil jij ook een kaartje van mij met je verjaardag?
Je kunt je nog steeds opgeven voor de verjaardags lijst "Imbringingbirthdaysback" , lees het bericht van 7 april voor meer informatie. Stuur me een berichtje met je verjaardag en je adres en ik stuur jou een verjaardagskaart!
 
 
 
 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten