donderdag 7 april 2016

#imbringingbirthdaysback

Heb jij al gehoord van deze leuke actie?
Shannon West, werkzaam bij Stampin' Up!  heeft dit bedacht en is een groot succes. Door de komst van social media is het versturen van verjaardagskaarten in het slop geraakt. Wat is er makkelijker dan even snel op facebook of via de app iemand te feliciteren met zijn verjaardag.
 
Maar toch...hoe leuk is het om een verjaardagskaartje te ontvangen via de post. Ik vind het erg leuk, om ze te sturen (en niet alleen met een verjaardag) maar uiteraard ook leuk om ze te ontvangen.
 
Shannon verzon dus aan het begin van het jaar de "#imbringingbirthdaysback" actie. Ze nodigde iedereen uit om zijn verjaardag en adres aan haar door te geven en dan zou zij die mensen een kaart sturen met hun verjaardag. Ze had niet kunnen vermoeden hoe groot succes dat zou zijn. Inmiddels stuurt ze per maand echt stapels kaarten weg. Deze actie is door velen overgenomen, zoek maar eens op internet naar #imbringingbirthdaysback en je zult verstelt zijn naar de reacties.
 
Inmiddels heeft ook Stampin' Up! dit idee omarmt en de door Shannon zelf ontworpen stempel uitgebracht. Hoe Cool is dat!
 
 
Enfin.. lang verhaal, wat is mijn punt?
 
Ik ga ook meedoen met deze actie.
Wil jij met je verjaardag een zelfgemaakte kaart ontvangen? Geef dan je adres aan mij door en uiteraard je verjaardagsdatum. Ik beloof je dat je van mij een kaart krijgt!
Stuur me een berichtje via mail met je adres en de datum en ik voeg je toe aan mijn "imbringingbirhdaysback" lijst.
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten