dinsdag 19 april 2016

On Stage en afscheid van de oude catalogus....

 Wat een fantastische dag was het afgelopen zaterdag! Ik ging met een aantal collega demonstratrices naar OnStage in Amsterdam.
We zaten al vroeg (07.14 uur!!) in de trein, de stemming zat er gelijk in!
Het evenement vond plaats in de Beurs van Berlage, een prachtige locatie op loopafstand van het station.
Binnen stonden de tafels al klaar voor ons met alvast wat sneaks van de nieuwe kleuren! 
 
 

Wat een heerlijke drukte en spanning zo vlak voordat het begint!

 en wat zijn we blij als we dan eindelijke die nieuwe catalogus in ons handen hebben!
 
Het was een heerlijke dag, veel gehoord en gezien, veel geleerd, mooie producten al gekregen,  kortom ik zit weer vol inspiratie! Ik zal snel wat nieuwe producten en voorbeelden laten zien!
 
Mijn team.
Maar een nieuwe catalogus betekent ook afscheid nemen van de oude en vooral van een aantal producten die niet meer zullen terugkomen.
 
Er is een "retired list" waar al deze producten op staan. Heb je nog iets op je verlanglijstje staan, kijk dan nog even op deze lijst, dan kun je ze nog bestellen en misschien zelfs wel met een leuke korting! Maar.. wacht niet te lang, het is op=op en de ervaring leert dat een aantal producten snel uitverkocht zullen zijn. Wil je liever de afbeeldingen erbij zien, ga dan naar mijn online shop en kijk bij de retiring products. (heb je een creditcard dan kun je ook zo gelijk bestellen)
 
Vanmiddag doe ik er nog een verzamelbestelling uit, mocht je willen mee bestellen stuur me dan een berichtje voor 16.oo uur.
De volgende mogelijkheid is komend weekend, bij voldoende belangstelling.
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten