vrijdag 30 december 2016

aftellen

Vanaf 4 januari gaat de nieuwe voorjaars- en zomer catalogus van Stampin' Up! in. Een prachtige nieuwe catalogus volop leuke nieuwe sets en inspiratie.
Wij, demonstratrices mochten al vanaf 1 december een aantal producten bestellen om alvast wat voorbeelden te kunnen maken. Ik ben weer heel enthousiast over alle nieuwe producten, het belooft weer een feestje te worden. Helaas, door de kerstdrukte heb ik nog niet zo heel veel kunnen spelen met de nieuwe producten.
 
Deze kaart was de eerste die ik maakte met een van de nieuwe producten.
Toen ik deze stempelset zag wist ik dat ik deze moest hebben. Met een timmerman-zoon in huis kan dat natuurlijk niet missen.
Tijmen kon net voor de kerst zijn laatste praktijkexamen afronden, dus binnenkort is hij gediplomeerd timmerman! Wel een kaartje waard dus!
 
Een prachtige set stempels met bijpassende dies. Fijn dat er weer een echte mannen set komt in de nieuwe catalogus want mannenkaarten is altijd wel een dingetje. Een workshop mannenkaarten zit dan ook alweer in de planning.
 


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten