zondag 16 april 2017

 
Vandaag is het Scrap Sunday!
Een nieuw initiatief van Danielle Bennenk waar ik (samen met een aantal collega demonstratrices) me graag bij aansluit. Op zondag laten we graag iets zien in het kader van scraps (restjes, wie heeft ze niet!) en/of memory keeping (scrapbooking).
 
Ik trap vandaag af met een layout die ik al een paar weken geleden maakte maar nog niet heb laten zien. Een foto van mijn teamgenootjes van Stampin' Up!, geen goede kwaliteit - daar hoef je geen expert voor te zijn maar hij straalt zoveel plezier uit en is een waardevolle herinnering aan onze eerste Onstage met z'n vijven! Reden genoeg om toch te scrappen.
 
Ik maakte de swirls met de Swirly Scribbles dies uit Melon Mambo Cardstock (roze papier), wat bloemetjes en hartjes uit wat restjes roze en zwart/wit papier, een beetje washitape en een titel gestempeld met het labeler alphabet en klaar. Deze layout heeft niet veel nodig, ik ben er weer blij mee!
Onderaan deze blogpost zie je de materialen die ik heb gebruikt.
 

 
 

scrap Sunday line-up

Hieronder vind je een lijst met blogs van mede-demonstratrices die ook regelmatig mee zullen doen aan Scrap Sunday. Klik op hun naam om naar hun blog te gaan. Niet iedereen zal iedere week meedoen, maar je kunt altijd een kijkje nemen op hun blog, want ze maken de mooiste projecten.
  1. Do Bergen
  2. Sandra Korten
  3. Nina Janssen
  4. Danielle Bennenk
  5. Ilse van Vliet
  6. Diana Besemer – Van Der Vlies
  7. Ine Van Den Eijnden
  8. Leoni van der Bas-Geertsema

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten