zaterdag 7 oktober 2017

Trick or Treat - Bloghop Creatieve Harten



Welkom weer bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten.
Deze maand is het thema "Trick or Treat", Halloween dus!

Bij ons in de buurt wordt Halloween nog niet zo gevierd, al zie je wel steeds meer dat het in opkomst is. Ik deed er nooit zoveel aan, maar ja een paar kaartjes sturen is natuurlijk altijd leuk en onze buurkinderen willen vast wel zo'n gruwelijke eyebal. :)

Halloween papier heb ik niet maar ik vond het ook wel weer leuk om te laten zien dat je dat niet perse nodig hebt.

De eerste kaart maakte ik met het Foil papier uit de jaarcatalogus. Dit kraft papier met oranje foil opdruk doet het best wel goed met Halloween. De nieuwe set Labels to Love, uit de kerstcatalogus, bevalt 1 Halloween label. Perfect dus.
Ik embosste het label met witte embossingpoeder op een stukje zwart cardstock, bevestigde het papier, het zwarte metallic draad en een restje oranje en zwart cardstock op de kaart. Voila!


De tweede kaart wilde ik maken met de set Merry Café want ook daarin zit een Halloween tekst. Twee gezellige koffiebekers op een gestempelde achtergrond (met onder andere weer dat label van de vorige kaart) en voila, weer een leuke kaart. Halloween hoeft toch niet altijd eng te zijn!
Ik ga deze kaarten met plezier versturen, hopelijk worden ze ook zo ontvangen!


Ik vond het leuk om nog wel een leuke Treat te maken. Ik maakte een soort lucifer verpakking van wat stukjes cardstock in oranje en paars, stempelde weer het label en deed zo'n gruwelijke eyebal erin. Best leuk toch! 




Hopelijk heb ik je kunnen inspireren.
Hop gezellig verder en geniet van al het moois en misschien wel engs wat wij voor jullie hebben gemaakt. Een reactie zouden wij zeker op prijs stellen.

Onderaan dit bericht zie je de gebruikte materialen. Als je erop klikt kom je in mijn webshop terecht en kun je de producten gelijk bestellen, je mag me ook een mailtje sturen met jouw bestelling, dan maak ik het voor je in orde. A.s. dinsdag 10 oktober bestel ik weer.

Veel plezier!





Product List

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Een echt chique Halloween kaart.
    En erg leuk ook die ingepakte ogen.
    Ik was ook op zoek naar die ogen, maar ze hadden ze niet bij ons.
    Had ze bij jullie al wel gezien, maar ik was even niet in de buurt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We worden verwend, zelfs drie! voorbeelden. Wat is dat foil papier ontzettend mooi op deze kaart. Was helemaal vergeten dat er ook een oranje tussen zat.
    Die koffiekaart is ook helemaal leuk, ben beniuwd wat heksen brouwen met Halloween, zal vast geen koffie zijn. Kan je die ogen bij onze favoriete wandel-winkel krijgen als we gaan croppen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten, goed voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen