maandag 20 april 2009

doe raar met je haar

Voor de challenge bij Scrapbook Nederland moeten we deze keer verf op je LO te gebruiken, ik heb de letters RAAR met verf gestempeld en uitgeknipt, verder heb ik langs alle papierranden verf gesmeerd en ik heb de witte thickers oranje geverfd zodat ze beter bij deze layout passen. Niets heftigs eigenlijk, maar wel met verf gewerkt!
Op het wij-DUS-blog werd je deze maand uitgedaagd om iets geks te scrappen, lijkt me wel gelukt met deze foto! Leander heeft vorig jaar met nog 3 vrienden een "doe raar met je haar"feest gegeven, en had zelf ook zijn haar maar even oranje gespoten! :)

1 layout, 2 challenges:


Patterned Paper + stickers: Creative Cafe; stempels Autumn Leaves; thickers American Crafts; verf: paintdabber; grungeboard figuren Tim Holtz; distress inkt Ranger.
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Super Monique !! Ik ben er druk mee bezig :):) (slaap er nauwelijks van hahahhaha). Ik heb ook mijn layout voor het wijdus-blog bijna af !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het t-shirt al helemaal super! Dan is de titel snel gevonden hè ;) Ook lekker gekliederd met verf, helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave layout heb je gemaakt! Als ik dit zie heb ik zo'n zin om te scrappen maar ik heb natuurlijk geen foto's meegenomen op vakantie! Ik heb inmiddels wel genoeg scrapspullen gekocht!!! Ben even bij Michaels geweest....zo veel voor zo weinig geld!!
    En goed idee om 1 layout voor 2 challenges te maken!

    BeantwoordenVerwijderen