woensdag 18 mei 2011

CFY #12

Zoals elke woensdag is er ook vandaag weer een nieuwe challenge op ons blog Challenges for You.
Deze week een layout challenge, ik heb de schets gemaakt deze keer.

Deze foto van Leander en Tijmen lag er al een paar jaar, en omdat ze allebei dol zijn op verse aardbeien wilde ik hem toch nog steeds een keertje scrappen. Toen ik dit papier van Imaginisce zag ( het zat in een kit van Scrapbook Nederland) wist ik dat deze foto er perfect bij was.


CS Bazzill; glimmermist; PP Imaginisce; journaling sprouts Jillibean Soup; letters: Making Memories - Cosmo Cricket - American Crafts; bedeltjes.

Dit is de schets die ik gebruikt heb:


en als je nu een kijkje neemt bij Challenges for You dan kun je de uitwerkingen zien van het designteam en zie je dat deze schets heel breed toepasbaar is.

Doe je gezellig mee?, elke week maak je kans op een cadeaubon van Scrapbook Nederland.



15 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super! Die leuke foto is het waard om gescrapt te worden en inderdaad past je papier er perfect bij. Daarin ben jij altijd heel goed! Leuk om te zien hoe je schets is gebruikt door het DT en ik ben benieuwd naar wat de volgers ermee gaan doen, want zoals je zegt: hij is breed inzetbaar!

    Fijne dag! Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke schets, leuke LO,
    ik vond het in ieder geval erg leuk om hem te maken.

    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie schets Monique !!! Maar dat rare gevoel van mij he :-):-) Maar het is me gelukt!!
    Jouw layout is prachtig ! Inderdaad heel toepasselijk papier en een mooie foto van jouw jongens !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk Monique en erg leuke schets, ze zijn allemaal zo verschillend maar zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit keer weer een keigave sketch!!! De jouw is ook weer super, lekker strak met precies de juiste details! En nu... krijg ik zomaar trek in aardbeien...yummie!!! (Met een lekkere dot slagroom natuurlijk!)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmmmm......wat een lekkere, uhh, leuke layout! Vond het weer erg leuk om tussendoor een layout te maken en zeker met die leuke schets van je! Ik vind het randje ook zo leuk, subtiel maar toch valt hij op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie strakke LO en toch niet te netjes door de glimmermist. Leuke details weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk lootje!! Heel mooi en stijlvol en dat dat vleugje glimmermist...Prachtig!
    Je schets ga ik opslaan, die ga ik eens proberen!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dat een mooie
    layout die je heb gemaakt super

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke sketch, daar kan je alle kanten mee op.
    Jouw uitwerking is erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke lo!! Het papier past inderdaad perfect bij de foto! Leuke sketch heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh jummie,krijg gelijk zin in een ijsje met aardbeien.
    Leuke LO bij je leuke schets Monique!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een geweldige leuke jongens layout

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Monique,
    wat heb je een ontzettend leuke LO gemaakt!!
    En wat een knappe koppies zie ik daar ;-))
    Heerlijk dat ze zo genieten!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf! leuke foto ook!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen