zaterdag 1 oktober 2011

CFY & WCMD

1 oktober, het is World Card Making Day.
Deze dag staat in het teken van Kaarten maken, ook op ons blog Challenges for You vinden we het leuk om hier aandacht aan te besteden.
We hebben twee schetsen, eentje gemaakt door Berdien en eentje door mij en we dagen jullie uit om een kaart ( of 2) te maken n.a.v. één van deze schetsen(of allebei). Inzenden kan tot en met maandag 15.00 uur, daarna verloten we een leuke RAK onder alle inzendingen. Kijk maar eens rond op ons blog, zie daar een aantal voorbeelden gemaakt door de designteamleden en zie welke leuke RAK je kunt winnen.

Deze kaarten heb ik gemaakt:

de achtergrond is een verpakking van Prima, de canvas klok en hoekswirl zijn ook van Prima en heb ik bewerkt met glimmermist, De klok (Tim Holtz) is gestanst uit kraft cardstock en met glimmermist en distressinkt donkerder gemaakt. Roosjes uit eigen voorraad, een beetje bewerkt met glitter.




dit is mijn schets:

en deze kaart maakte ik nav de schets van Berdien:

PP BoBunny Etc.; bloem(stans Tim Holtz) van tissuepaper; bingosteentjes maya Road, jute garen, nietjes.


en de schets van Berdien: 

Heel veel plezier op World Card Making Day, doe gezellig mee en maak kans op een leuke RAK!


6 opmerkingen:

  1. Ik vind ze allebei erg mooi! Ben niet aan alle twee toegekomen, maar ga die van jou zeker nog eens maken, want de schets is heel leuk.
    Fijn weekend, Monique!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kaarten!! Ik vind vooral die eerste echt prachtig!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal weg van jouw kaartjes Monique !!! Zooo mooi !!!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie kaartjes zeg!! SCHITTEREND!!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dat je voor de cirkel op de schets die klok hebt gebruikt! En ook de andere kaart is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Monique,
    Vorige week ontdekte ik je blog en ben toen volger geworden. Omdat ik toen geen bericht heb geschreven, nu alsnog.
    Je maakt hele mooie dingen, daar wil ik er geen meer van missen (-:
    Vandaag heb ik voor het eerst meegedaan aan CFY. Bedankt voor je bericht op mijn blog naar aanleiding van die kaart!
    Groetjes en tot blogs, Judith

    BeantwoordenVerwijderen