woensdag 11 januari 2012

CFY# 41

De 41e challenge alweer bij Challenges for You! Deze week maakte Joyce een schets voor ons, ik vond hem best moeilijk, wat druk voor mijn doen, maar met het mooie papier van Echo Park heb ik toch wel een leuke kaart gemaakt.


De bruine bloemetjes heb ik zelf gekleurd met Glimmer Glam Espresso, het waren fel gele bloemetjes en met de glimmer Glam erop krijg je een prachtige kleur bloem met een mooie glimmer. Ook de paarse roosje heb ik op deze manier gekleurd, zo past het perfect bij dit papier. Ideaal om je oude bloemen te gebruiken!

Dit is de schets,

doen jullie weer gezellig mee? Inzenden kan tot dinsdag 17 januari 18.00 uur. Kijk eens op ons blog naar de voorbeelden die gemaakt zijn door ons designteam.

13 opmerkingen:

  1. Nou goed gelukt hoor! Het gekke is, ik had precies hetzelfde, ik heb ook geworsteld, vond het ook een beetje veel, maar ook gelukt uiteindelijk!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart het is ook weer een leuke sketch
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha, komt bekend voor,maar weg laten mag toch ook :-))
    Ik vind je frame zo schattig!!

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het toch een mooie kaart geworden, ondanks de combinatie van meerdere drukke strookjes designpapier. In mijn kast ligt nog een onafgemaakte kaart, ook met drukke strookjes. Wie weet kan ik hem ooit laten zien. Je hebt me geïnspireerd!
    Mooi ook de bruine bloemetjes! Goed idee om ze te 'verven'.
    Fijne dag nog,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi met dat frame, Monique!
    Jammer dat ik geen tijd had, maar ja..

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige sketch, prachtig kaartje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige sketch, prachtig kaartje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuke uitwerking Monique! Grappig ik vond de schets juist vrij sober.. liep echt met het gevoel van zou er nog iets bij moeten? Haha! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Vindt de kleurencombi echt geweldig!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!
    Over drukke kaarten gesproken, hij oogt heel rustig!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuk weer en zo anders dan die van Wilma die ik net zag .. leuk papier hè dat Echo Park!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen