woensdag 26 september 2012

A day in the sunshine

Regelmatig scrappen we hele zondagen met z'n drietjes en ook gaan we soms een weekendje weg, heerlijk om alleen maar te scrappen,  we hebben dan de grootste lol. Deze foto maakte ik na afloop van ons vorige weekendje, we hadden nog heerlijk op een terras in de zon geluncht, en dit was de laatste afscheidsfoto!
Gelukkig staat ons volgende weekendje alweer in de planning! 

PP +embellishments October Afternoon; houten sterren en fototoestel Studio Calico.



13 opmerkingen:

  1. Mooiii !!! Wat een heerlijke zomerse kleuren zijn dit ! Als ik hier naar buiten kijk is het zo grijs. Gezellig dergelijke weekendjes !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk vrolijke LO is dit! :)

    Daar wordt je vrolijk van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lay out en heerlijk een heel weekend scrappen. Ik wil ook weer!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Monique wat een leuke layout weer! Ik vind dat washitape in de hoeken zooo leuk! Leuk om zulke gezellige scrapvriendinnente hebben!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto en wat een super gave lo ermee gemaakt, Monique!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke zomerse layout! De kleuren passen echt perfect bij je foto! Gezellig he, zulke uitstapjes?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke layout zeg!
    Die kleurtjes zijn zoooo leuk!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Monique, ik vind het nog steeds een superlayout.
    ( ik zat te hannesen met de blogtrein, vandaar dat ik er weer ben, bloos )
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Monique!

    Ik kwam via via op jou blog terecht en wat heb je een leuke layout gemaakt zeg.

    Lieve groetjes, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige lo.
    Lekker zomers gevoel krijg je ervan.
    Super leuk zijn scrap weekenden.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gave layout
    heb je gemaakt met frisse kleuren!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een frisse LO! Erg vrolijk!
    Leuke foto ook! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig boel de foto en de LO.
    Helemaal gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen