donderdag 12 november 2015

Brussel - on stage

Vanaf donderdag tot en met zaterdag ben ik in Brussel, samen met zo'n 600 demonstratrices van Stampin' Up! uit heel Europa.
We gaan er een feestje van maken! Een feestje vol informatie over de nieuwste producten, trainingen, make & Takes, noem maar op.
 
Traditie is het om te swappen, te ruilen.
Je maakt een aantal kaarten die je ruilt met collega demonstratrices. Uiteindelijk ga je dus naar huis met een tas vol nieuwe ideetjes en inspiratie. Erg leuk!
 
Mijn swap is dit jaar een klein kaartje, mijn motto: "wie het kleine niet eert is het grote niet weert!"
Een lief hartje en een welgemeende tekst,  ik hoop dat mijn creatie in de smaak valt.

 
 
Alle kaartjes netjes ingepakt en voorzien van "ingrediƫnten", ik ben er klaar voor!
Volgende week hoop ik jullie de stapel terug ontvangen creaties te laten zien.

 
Volg me eventueel op mijn blog, daar hoop ik wat foto's van Brussel te laten zien!

4 opmerkingen:

  1. Wat superleuk Monique! Heel veel plezier daar! Maar dat gaat vast wel lukken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier Monique !!!! Je kaartjes zijn errug leuk, maar dat wist je al! Ben super benieuwd wat jullie al gaan (mee)maken.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik heb je helemaal gevolgd op facebook . ik ben toch wel weer blij dat je heel thuis bent na al dat gedoe in Parijs,
    Zo te zien hadden jullie veel lol
    je kaartje zijn weer top . wel een heel werk om ze te maken

    BeantwoordenVerwijderen