dinsdag 1 december 2015

demonstratrice worden....

 
 
Pas sprak ik met wat vriendinnen over al die leuke dingen die ik al had meegemaakt als demonstratrice van Stampin' Up!
Al snel kwam de vraag hoe je demonstratrice kunt worden en wat de voordelen en voorwaarden zijn.
 
Ik begon mijn verhaal dat de producten van Stampin' Up! geweldig zijn om mee te werken, de evenementen die mee kunt maken altijd heel gezellig en goed georganiseerd zijn, je een hoop nieuwe  mensen kunt ontmoeten die dezelfde passie hebben, en uiteraard de financiĆ«le voordelen die je hebt als demonstratrice.
 
Je hebt werkelijk niets te verliezen, je kunt helemaal zelf bepalen hoe jij demonstratrice wilt zijn.
Wil je alleen zelf profiteren van de korting? Prima!
Wil je workshops geven en een klantenkring opbouwen? Prima!
Wil je proberen om naast een klantenkring ook een team om je heen te verzamelen en zelfs je best doen om er je geld mee te verdienen? Ook Prima!
 
Zolang je ieder kwartaal je minimale omzet haalt is alles mogelijk.
 
Ik heb alles nog eens duidelijk op een rijtje gezet, klik hier ( of op de pagina "demonstratrice worden?" hierboven) , dan kan je alles nog eens terug lezen.
 
Mij lijkt het erg leuk om mijn klantenkring uit te breiden en ook zelf een team te hebben.
Mocht je interesse hebben om ook demonstratrice te worden of nog wat vragen hebben, stuur me gerust een berichtje. Ik beantwoord je vragen met plezier.
 
Dit is de link waar je kunt aanmelden als demonstratrice in mijn team, mocht je al besloten hebben.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten