maandag 4 januari 2016

Let's Party!

Een feestje, dat gaan we er de komende tijd van maken!
 
Morgen, 5 januari komt de nieuwe voorjaars-/zomer catalogus van Stampin' Up! uit en begint de Sale-a-Bration! Ik schreef er al eerder over.
 
Een van de nieuwe sets is "Party with Cake" -alleen de naam al-  een hele leuke set met teksten voor verjaardagen en andere feesten. Ik maakte, met het papier "It's my Party" deze leuke kaart!
Eenvoudig maar erg vrolijk door de gezellige kleurtjes.
 
 
Ook de volegende kaart is gemaakt met hetzelfde designpapier als de kaart hierboven.
Daarbij heb ik gebruikt van de stempelset "Hello", een set die je kunt uitzoeken als Sale-a-Bration cadeau als je voor € 60,- aan producten bestelt.
 
 
A.s. zaterdag 9 januari 2016 van 13.00 tot 14.30 uur heb ik de eerste workshop van 2016.

Deze middag houden we een klein feestje ter gelegenheid van het uitkomen van de nieuwe catalogus en het begin van Sale-a-Bration periode.
Kom langs en bekijk een aantal van de nieuwste producten en de voorbeelden die ik er al mee heb kunnen maken.
Er zijn al wat voorbeelden van komende workshops waarvoor je je ook al kunt opgeven.

Onder het genot van koffie of thee maken we een leuk projectje wat je met de nieuwe catalogi mee naar huis mag nemen.

Kosten € 5,- , incl. koffie/thee en wat lekkers en de nieuwe catalogi.
aanmelden uiterlijk 7 januari.

Lijkt het je ook leuk om te kunnen profiteren van alle leuke acties en voordelen van Stampin' Up!, overweeg dan eens om ook demonstratrice te worden.
Je hebt werkelijk niets te verliezen en profiteert van de korting die Stampin' Up! je biedt.
Lees maar eens hierboven op de pagina : demonstratrice worden".
 
Tijdens de Sale-a-Bration is instappen als demonstratrice extra voordelig, want in deze periode mag je een starterspakket uitzoeken met producten naar eigen keuze ter waarde van € 220,- (€ 45,- extra) en je betaalt hiervoor € 129,-
 
Heb je nog vragen hierover, mail me gerust.
Kun je niet zaterdag 9 januari maar wil je toch graag de folders ontvangen, mail me dan. Ik leg ze voor je klaar of stuur ze op tegen vergoeding van de verzendkosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten