zondag 10 april 2016

Happy Birthday - Global Design Project #030 | Sketch Challenge

Opnieuw deed ik mee met de challenge van het Global Design Project, #GDP030. Dit keer een schets:
Ik had nog wat materiaal op mijn werkplek liggen voor een ander project en met de restjes heb ik dit kaartje gemaakt.
 
 

 
Wil jij dit of een ander kaartje ontvangen op jouw verjaardag?
Je kunt nog steeds inschrijven voor mijn "imbringingbirthdaysback" lijst.
Geef je adres aan mij door en uiteraard je verjaardagsdatum. Ik beloof je dat je van mij een kaart krijgt!
Stuur me een berichtje via mail met je adres en de datum en ik voeg je toe.
 
 
Gebruikt materiaal:
Stempels:
- Sheltering Tree (137163)
- Endless Birthday Wishes (140273)
Papier en inkt:
- Watermelon Wonder
- Tiptop Taupe
- Whisper White
Diversen:
- Itty Bitty Accents Punch Pack (133787)
- Rhinestones  Basic Jewels (119246)
- Updated Essentials (138371)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten